Σάββατο, 16 Δεκεμβρίου 2017

Craig Sullivan

International Speaker

CEO, Optimal Visit

Craig Sullivan
Craig Sullivan

Με εμπειρία 15+ ετών και πελάτες όπως οι Google, Lego, John Lewis, eBay και The Financial Times, ο Craig ειδικεύεται στο Growth Hacking και σε θέματα UX, Analytics, AB Testing και Conversion Optimization. Συχνάζει ως keynote ομιλητής σε κορυφαία συνέδρια ανά την υφήλιο, μοιράζοντας πρακτικές συμβουλές και κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Θα τον βρείτε στο Twitter ως @OptimiseOrDie, όπου ποστάρει κυρίως για Numbers, UX και Psychology.

Σύνοψη Παρουσίασης
"Analytics, AB Testing and Cross Device mastery"

What's wrong with the web these days?,
“The mobile experience sucks. The customer experience sucks. It doesn’t work. Stuff that looks great to us in our company offices can actually be costing us money, without us knowing”.

Όπως εξηγεί ο Craig Sullivan, «δεν μπορείτε να διορθώσετε τα πάντα. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να εστιάζετε στα πιο σημαντικά που χρήζουν βελτίωσης. Το να αξιοποιείτε data, εργαλεία και αναλυτικές μεθόδους για να επιλέξετε αυτά που έχουν μεγαλύτερη σημασία είναι σαφώς προτιμότερο από το να μαντεύετε. Μόνο έτσι θα καταφέρετε, άλλωστε, να αναπτύξετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας».

Αν υποθέσουμε, λοιπόν, ότι το brand σας είναι σαν τα υδραυλικά ενός σπιτιού, ο Craig θα σας δείξει πώς να βρίσκετε εύκολα τις διαρροές τις οποίες μπορείτε να διορθώσετε πιο γρήγορα, φροντίζοντας έτσι για την κερδοφορία και την ευτυχία σας.

Έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 500 στελέχη, ο Craig θα προσφέρει πρακτικές συμβουλές και υλικά που θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε άμεσα – templates για Google Analytics, reports, checklists και απλά εργαλεία για κάθε budget και φάση ανάπτυξης.

Τα 3 βασικά κέρδη που θα αποκομίσετε:

  • Πώς να καταμερίζετε τα κοινά σας με βάση την εμπειρία τους ανά συσκευή, προκειμένου να εντοπίζετε ευκαιρίες
  • Πώς να αποφεύγετε τοξικά AB testings από τα οποία δεν προκύπτει κάτι χρήσιμο και ουσιώδες.
  • Εργαλεία, τεχνικές και γρήγορες μεθοδολογίες που θα σας επιτρέπουν να προβαίνετε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις

The "Ask Me Anything" Workshop
Για περισσότερη από 1 ώρα, ο Craig Sullivan θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση και απορία που μπορεί να έχετε γύρω από CRO, Analytics και AB Testing. Μην τον χάσετε!

Ομιλητές

International Speaker Craig Sullivan Με εμπειρία 15+ ετών και πελάτες όπως οι Google, Lego, John Lewis, eBay και The Financial Times, ο Craig ειδικεύεται στο Growth Hacking και σε θέματα UX, Analytics, AB Testing και Conversion Optimization.
International Speaker Nadav Perry Από τη θέση του Head of YouTube Products, Solutions and Innovation για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, ο Nadav βοηθάει τους διαφημιζόμενους να αξιοποιούν το online video προς όφελος της επιχείρησής τους.
International Speaker Mariusz Gąsiewski Στέλεχος της Google εδώ και 10 χρόνια και με εξειδίκευση στο Performance Marketing, τα Web Analytics και το SEM, ο Maruisz διδάσκει στο Warsaw School of Economics, βρίσκεται πίσω από το μεγαλύτερο blog για το Performance Marketing στην Πολωνία και είναι ο Ιδρυτής του πετυχημένου συνεδρίου SEMcamp.
International Speaker Ofer Golan Με προϋπηρεσία ως Creative Director σε μερικές από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές του Ισραήλ, ο Ofer είναι πλέον Google Certified Sprint Master ενώ συμμετέχει ως Mentor στο Campus της Google στο Τελ Αβίβ.
International Speaker Pete Campbell Ο Pete είναι ο Managing Director της Kaizen, ενός agency το οποίο εξειδικεύεται στο SEO και στη χάραξη στρατηγικής για μερικά από τα μεγαλύτερα βρετανικά brands.
Γιάννης Αμαξόπουλος Ο Γιάννης είναι μέλος της ομάδας της isobar – iProspect (πρώην Mindworks ) από το 2008. Τα τελευταία δέκα χρόνια, έχοντας leading ρόλο σε ομάδες Performance Marketing, Data και Content Marketing, έχει στο επίκεντρο της δουλειάς του οτιδήποτε φέρνει business results στους στρατηγικούς συνεργάτες του.
Λίντα Γαλάζιου Η Λίντα εργάζεται ως Head of Performance στην εταιρία Digital Ecosystems, η οποία ανήκει στους Google Premier Partners. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της καριέρας έχει διαφημίσει πελάτες σε διάφορους κλάδους μεταξύ των οποίων οι Travel and Hospitality, Finance, Insurance, e-Commerce, Fitness, Telcos, Retail, Fashion, News και Pharmacies.
Άγγελος Γαλανάκης Ο Άγγελος είναι Performance Marketing Manager στη Eurobank από τον Ιανουάριο του 2016 και έχει υπό την ευθύνη του όλο το στρατηγικό σχεδιασμό, την υλοποίηση, την αξιολόγηση και τη βελτιστοποίηση των digital καμπανιών.
Κωνσταντίνος Γιαμαλής Ο Κωνσταντίνος ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως Marketing Product Owner στο e-FOOD. Στα 5 χρόνια που ασχολείται με το Marketing έχει συλλέξει εμπειρία σε projects που είχαν σχέση με conversion rate optimization, τεχνικές Performance Marketing & digital user behavior patterns.
Στέλιος Ηλιάκης Ο Στέλιος είναι συνιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της Sleed, ενός από το πιο καινοτόμα και βραβευμένα e-business & digital marketing agencies στην Ελλάδα. Με πολυετή εμπειρία σε εμπορικά, marketing αλλά και ερευνητικά προγράμματα, ο Στέλιος είναι ένας από τους πιο έμπειρους συμβούλους πάνω σε θέματα που άπτονται του e-business, του e-commerce και του Digital Marketing.
Νίκος Κωστρόγλου Ο Νίκος Κωστρόγλου είναι ιδρυτής της Koolmetrix. Ασχολείται με το performance marketing από το 2009 και έχει διαχειριστεί πάνω από 25m ευρώ σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έχει στήσει πολλά πετυχημένα accounts από την αρχή τους, όπως η insurancemarket , το myshoe και η Vistabet.
Δημήτρης Μανιάτης Ο Δημήτρης ανέλαβε επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands τον Ιανουάριο του 2014 έπειτα από την απορρόφηση της εταιρείας του, all things web. Είναι κάτοχος πτυχίου Software Engineering από το UMIST της Μ. Βρετανίας, συμμετέχει συχνά ως ομιλητής σε συνέδρια για το Digital Marketing, ενώ διδάσκει στα e-business σεμινάρια του ELTRUN.
Ηλίας Σούσης Ο Ηλίας είναι Head of Domestic Market, Agencies and YouTube Greece, Cyprus, Malta στην Google για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ενώ μέχρι τις αρχές του 2011 ασκούσε καθήκοντα Senior Business Development Manager στην Google Ιρλανδίας για τις αγορές Νότιας Ευρώπης και Αφρικής.
Πολυξένη Τζέκα Ως Digital Marketing Specialist στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η Πολυξένη έχει ως κύριες αρμοδιότητες τη διαχείριση των digital καναλιών της εταιρίας, τον σχεδιασμό, την υλοποίηση, το συντονισμό και την παρακολούθηση ενεργειών και πρωτοβουλιών στο ψηφιακό οικοσύστημα.
Αλέξανδρος Φράγκος Ο Αλέξανδρος εργάζεται ως Analytical Consultant στη Google Ελλάδας, έχοντας ως κύριο σκοπό την παραγωγή insights, εργαλείων και αναλύσεων για την καλύτερη υποστήριξη των μεγάλων διαφημιζόμενων και διαφημιστικών εταιρειών.
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team