Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

Ενισχύοντας την απόδοση του SEO στην εποχή του Mobile

Marketing Week Online | 3 Ιουλίου 2017 | 14:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στη Μ. Βρετανία από την Kaizen με τη συμμετοχή 700 ecommerce brands επιβεβαιώθηκε ότι η ταχύτητα με την οποία φορτώνει ένα site παίζει σημαντικό ρόλο στον βαθμό ικανοποίησης των χρηστών.

Όπως εξηγεί ο Pete Campbell, Managing Director της Kaizen, ενός agency το οποίο εξειδικεύεται στο SEO, «η ταχύτητα ενός site αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία λόγω του επικείμενου mobile-first indexing της Google». Γι’ αυτό και το «speed performance» θα είναι μία από τις 3 βασικές θεματικές στις οποίες θα εμβαθύνει κατά τη διάρκεια της keynote ομιλίας του στο Peak Marketing Conference’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί, με την υποστήριξη της Google, στις 13 Ιουλίου.

Με τίτλο παρουσίασης «SEO Performance for the Mobile-First World», ο P. Campbell θα συμμετάσχει στην ενότητα «Google Performance: How to build acutting-edge Marketing Strategy that converts» και θα δώσει πρακτικές συμβουλές, μεταξύ άλλων, για τα «Voice Search» και «App Integration inSEO». Το Peak Marketing Conference αποτελεί το 1ο εγχώριο συνέδριο που θα εστιάσει αποκλειστικά σε όλες τις πτυχές του Google Marketing. Θα υποδεχτεί επί σκηνής 5 keynote ομιλητές από το εξωτερικό, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη από ελληνικά brands και agencies όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, e-Food & iProspect.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team