Παρασκευή, 20 Οκτωβρίου 2017

«Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery» από τον Craig Sullivan

Marketing Week Online | 6 Ιουλίου 2017 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει για πρώτη φορά τον Craig Sullivan, κορυφαίο practitioner σε θέματα UX, Analytics, AB Testing και Conversion Optimization.

Ο CEO της Optimal Visit θα συμμετάσχει με keynote ομιλία και workshop στο συνέδριο Peak Marketing Conference’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 13 Ιουλίου και διοργανώνεται από το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google. Όπως εξηγεί ο ίδιος, «δεν μπορείτε να διορθώσετε τα πάντα. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να εστιάζετε στα πιο σημαντικά που χρήζουν βελτίωσης. Το να αξιοποιείτε data, εργαλεία και αναλυτικές μεθόδους για να επιλέξετε αυτά που έχουν μεγαλύτερη σημασία είναι σαφώς προτιμότερο από το να μαντεύετε. Μόνο έτσι θα καταφέρετε, άλλωστε, να αναπτύξετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας».

Στην παρουσίασή του με τίτλο «Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery», o χαρισματικός ομιλητής θα προσφέρει πρακτικές συμβουλές και υλικά που θα μπορέσουν οι συμμετέχοντες να χρησιμοποιήσουν άμεσα – templates για Google Analytics, reports, checklists και απλά εργαλεία για κάθε budget και φάση ανάπτυξης. Επίσης, στο πλαίσιο του «Ask Me Anything» Workshop, ο C. Sullivan θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση και απορία που μπορεί να έχει το κοινό γύρω από CRO, Analytics και AB Testing. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν συνολικά 5 keynote ομιλητές από το εξωτερικό, καθώς και περισσότεροι από 10 ειδήμονες από την ελληνική αγορά. Περισσότερες πληροφορίες στο www.peakmarketingconference.gr.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR

Δείτε τους όρους χρήσης. Επικοινωνήστε μαζί μας.

© 2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, T:210 6617777, F:210 6617778

Designed by Boussias
New Media Team